;Svar på frågestunden.

Jag är någonstans mellan 1,70 / 1,72 och väger 56 kg.
Frågan är, varför är DU så fucking cool? :OO <3
Jag tycker att hon är underbar. Jag festade med "den där Evelyn" på nyår, då var hon som bäst!
*I will do my best.
*Allt kan vara bättre, men inget är sämst.
*Yes
*Ingen alls faktiskt.
*Massor, alldeles för långa historier för att kunna skrivas här. =)
*Vi hade kul så länge det varade haha.
*Ångrar inte så mycket. Misstag och många dumma saker har jag gjort men om jag ångrade allt skulle jag inte palla leva haha. Men om jag kunde ta tillbaka att jag förlorat oskulden, skulle jag gjort det.
Kram right back 2 u.
Mer än 10, mindre än 20 haha.
*Dansen.
*Singel men är inte tillgänglig.
*Maria utan tvekan.
*Nej, två år sen (2010) på valborg.
Natishas lillebror.
Mest? Har inget svar på den frågan faktiskt.
*Vill gå stylist eller frisör.
*Har nog bara ett, komma på fötter med mig själv.
*Umgås med mina nära och njuta haha.
*Dansen måste jag säga. =)
Kallar det inte "bråkat", vi har brutit. Not your business tyvärr.
*Not blogg material.
*Vårberg/ Skärholmen.
*Västerholm.
*Har gjort mycket, men på senaste tiden, u know.

Hoppas ni blev nöjda, svarade på allt iallafall.
Love!

Kommentarer
Postat av: steffie

Bra svar du gav de ;) Kram till dig Hahahahha <3 <3 puss

2012-01-04 @ 17:30:33
URL: http://finastesteffie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0