Varsågod, ett gott skratt förlänger livet. Mina fjortis tider.


Åkte till nått random ställe skit långt bort för att möta en kille jag raggat upp på plattan. Vi kallade han Vanten.
Hade precis lagt på en ny blondering.
Jag är bara för skön haha. DT byxor, sönder blonderat hår och push up var min grej.
Sådär ganska mycket smink och såg ganska jätte liten ut.
Typisk fjortis bild tagen av den dåvarande bästavännen, självutlösare!
Vad hände här egentligen? Varför sitter jag mitt på plattan? I väldigt höga klack skor.. Jag vet inte.
Jag åt höger dåra. Smink så det räcker åt hela grannskapet, varsågod!
Jag var i skolan och kände mig jätte fin. Väldigt blond och översminkad hörde till vardagen.
Här har vi höjdpunkten, allt är på plats! Sminket, tröjan, brillorna, panbandet, fel färgade löshåret och pea namnet på bröstet.
Saker och ting blev bättre, men kunde fortfarande inte släppa det ljusa håret och det ganska mycket sminket.

Kommentarer
Postat av: carro

hahaha juste vanten han kommer jag ihåg x) <3 guud tycker det känns som inte alls länge sen :S kommeru ihåg men Camilo och när vi satt i mitt rum o du fick typ prata åt mig för jag inte vågade hahahahaha

2011-09-16 @ 21:06:21
URL: http://carrobruden,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0