Svar på frågestunden.

hahaha, visst älskar du mig ? :D
Jaa de klart Diana! haha :D
.
hur lång är du
vart bor du
är du 94:a
vilken skola går du i ?
1,73 ungefär
Vårberg
Nej, är 96:a
Västerholmsfriskola i Skärholmen

vad tycker du om maria ?
Jag antar att du menar min lilla Maria Cederwall, jag älskar henne. Hon är underbar.

vad tycker du om skinkan ?
vad skulle ni ge mig när jag fyller år (vet att du inte kommer säga men jag kan försök ;) ?
om ipine kom till dig och sa att han älska dig vad skulle du säga ?
Han är världeeens sötaste. Älskade fina unge, :,)
Haha du vet rätt!
..Jag skulle sprungit!
Varför kallas du bambi ? :)
Ett "ex" tyckte jag såg ut som en bambi på vintern när jag hade min vinterjacka och när två smala ben stack ut haha. Där började det.

vad tycker du om ipine ? :)<3 hahaha det enda jag kunde komma på :)
Haha... HAHAHA! Han är OK.

Vad står du just nu med fötterna?
Sitter. Men annars i mitt vardagsrum.

vad är din favorit mat?
vad gjorde du igår?
varför har du en frågestund :P?
vad ska du göra på studiedagen på onsdag?
Har nog ingen. :P
Chillade.
Diana övertalade mig, att det skulle vara kul. Haha kul kan jag inte påstå men absolut något man måste göra nångång när man har blogg.
Har sovit, segat och chillat. Finns inget bättre än att vara ledig.

Är du cool ?
Varför kallar jag dig Lili BoBo?
Vad ska vi göra när vi är 18?
Vilken av pirates of the caribean kollade vi på hemma hos ******** ? DAVY JONES  :P älskar dig.
Absolut!
Tror inte ens du vet svaret på det haha.
Jag har ingen aning, glömmer aldrig den fuckt up dagen men filmen är tyvärr glömd haha :( Älskar dig oxå.



hur skaffar du cigg??
Frågar om någon kan köpa, ber kompisar/syster köpa eller köper på vissa ställen själv.

Kommentarer
Postat av: .......

är du oskuld?

2011-09-21 @ 20:40:09
Postat av: Michaela

Vet dina föräldrar att du röker? & vad tycker dom om det?

2011-09-21 @ 21:38:40
Postat av: maria

haha , hur skaffar du cigg?

vad är det för fråga? hon trollar :)

2011-09-21 @ 21:44:37
URL: http://ccederwalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0