Panik

Jag, Maria, Petra och Natisha gick runt i Skäris ett bra tag. Jag fick med mig ett linne och en halsduk. Vi satte oss och käkade lunch tillsammans innan vi rörde oss tillbaka till Vårberg. Jag och Maria gick ner till mig och efter ett tag upptäckte jag att jag inte hade min telefon. Panik i hela kroppen. Vi kastade på oss kläder och gick samma väg vi tog neråt mot centrum. Vi sprang in i alla affärer vi varit i och på New Yorker fanns den! Fick en sån stress när jag fick tillbaka den att vi fick gå in på Donken o hämta vatten och sätta oss ute ett tag så att jag kunde få lite frisk luft. När jag hade lugnat mig rörde vi oss mot tuben. Nu har vi kommit hem igen och kan äntligen sitta ner utan spring ett tag.
Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0