20 /September

Idaaaag är en mycket bättre dag än igår! Vädret är bättre, jag är piggare och skol dagen är kort. Jag har redan druckit en kopp te och börjat fixa mig. Har tagit en blogg/rök paus nu och sen fixar jag klart mig. Efter lunch ska vi prata gumnasium och sen slutar jag, ska försöka hitta sällskap som kan gå med mig till Skäris då. Behöver handla hem en ansiktsmask och ska kolla hårfärg. Vill färga håret rött. Jag kommer verkligen inte göra det tror jag men ska kolla färger iallafall. Många har ju färgat håret rött, skit fint om man får rätt färg men vill inte fäga håret i onödan om det inte blir bra och om det inte passar. Ska tänka mer på den saken.
Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0