Svar på frågor

Namn: Malin Matilda Margareta Landberg

Bor: Stockholm, Vårberg / Skärholmen 
Ögonfärg: Blåa 
Hårfärg: Brunt/rött, naturligt blond
Civilstatus: Singel

Svär du?:
Ja.
Gillar du skolan?: Nej, finns inget värre.
Har du bra självförtroende?: Varierar..

Druckit alkohol: Ja.
Rökt?: Röker.
Stått på scen?: Yes.
Kysst någon?: Ja.
Kramat någon?: Ja.
Haft sex?: Ja.
Bh- storlek?: 75 B

Däckat eller varit jättefull?: Yes, båda. 
Blivit kallad hora?:
haha yes. 
Blivit kallad fjortis/emo?: Båda.

Blivit slagen?: Ja.
Gjort något som du ångrade?: Ja självklart.
Fått IG i nått ämne eller på något prov?: Gick ut åttan utan betyg (dvs IG i samtliga).


I framtiden..
Namn på barn?: Aleks och Younnes.
Hur vill du dö?: Smärtfritt tack.
Vad vill du bli när du blir gammal?: ..Jag vill se bra ut.

Antal piercings?: Ett hål i varje öra, i näsan, i underläppen, i tungan och har haft i naveln men den togs ut (ska göras om).  
Antal tatueringar?: En, har skrivit "love" på ring fingret. Flera ska göras. 
Hur många gånger har du varit med i tidningen?:
Mitt namn stog med en gång efter ett uppträdande med dans gruppen.


Vad tittar du först på hos killar/tjejer?: Utseendet i helhet.

Vad tycker du om kärleken?: Underbar men svår.
Vill du gifta dig nån gång?: Ja!


Vad ska du göra i vinter?: Njuta, Vara med folk som står mig nära. Eller kanske gå i ide. 
Vad gör du efter gymnasiet?: Jobbar förhoppningsvis. .
Vad händer till helgen?: Firar Natisha, festar och mår bra förhoppningsvis.
Vad vill du helst göra just nu?: Ta en cigg.

Vem gjorde dig glad senast?: Natisha, Petra och Maria får delad första plats. 

Saknar du någon?: Ja, det tror jag att nästan alla gör.

Klarar du dig själv?: Jag kan och vill vara självständig men i längden klarar jag nog inte mig själv ärligt. Behöver någon vid min sida.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0