Smaskiga planer och business.

Imorse mötte jag Petra och Natti i Centrum och så gjorde vi sällskap till Skäris. Jag och Natisha satt o väntade på Petra när hon hade tandis och sen drog jag till skolan. Under lunch rasten möttes vi upp igen, lunchade och sen blev det tillbaka till skolan. Har precis varit ute med Diesel och nu slängt mig på sängen. Är så trött att det bara inte gååår! Men annars är det bra, allt rullar på. Jag och tjejerna har massa smaskiga planer och business på gång. Den här dagen har varit klockren hittills.
Love!

Kommentarer
Postat av: Cleopatra.Ghetto P

Skit fin Bild! svääär saknar dig i skolan <3 :-* och utan för skolan Puss

2011-11-15 @ 07:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0