Paranormal activity 3

Igår blev det bio med tjejerna på Heron City, vi bestämmde oss för att se Paranormal activity 3. Trodde att den inte skulle vara så läskig med tanke på att man fått höra olika omdömmen men jag dog! Jag pallade inte trycket. Började gråt en gång för att jag blev så rädd haha. Efter filmen promenerade vi till Skäris, mötte några killar från Fittja och satte oss i Västerholm. Vi satt med dom, drack och softade lite och sen drog vi hem till R. Vi fortsatte drickandet där och rörde oss hemåt runt fyra. Jag vaknade precis och känner mig ganska bra. Är inte lika sjuk längre och känner mig faktiskt inte så bakis. Ska göra en kopp te och nudlar o sen kolla på mer The Hills avsnitt.
Pussas med Diesel.

Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0