20 Juni 2011 Im done

Igår blev allting bara skit. Skulle gå till det jag trodde skulle bli mitt skydd men hann inte ens så långt. Det var över på några sekunder. Jag är glad att det gick så snabbt. En order, en fråga, smack. Jag fick inte en chans att försvara mig. Håret flög, smällen hördes och jag föll ner på sidan. Maria praktiskt taget lyfte mig in. Skakade så mycket att benen inte orkade hålla mig. Satt där helt förstörd. Ögat brännde av smärta. En så kort traumatiskt händelse kan bli så lång för mig. Sov inte inatt.

Andra människor kan vara en stor del av dina problem och inte förens det går "riktigt långt" reagerar folket. Blir lika chockerad varje gång på hur folk är och beter sig. If very few people surprise you, your lucky. Most of them shock the hell outta me.

Viktigast av allt är att komma ihåg att det inte är dig det är fel på. Skammen och skulden är inte din. Lägg den där den hör hemma istället.
Öppna ögonen. Inget slutar existera för att man blundar.

Kommentarer
Postat av: Diana

Vad har hänt?!?!:O<33

2011-06-21 @ 22:51:48
URL: http://diddiogabbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0