10 /juli

Igår gick jag ut på kvällen med Nadya en stund. Vi satt ute med Jasmin o Merita i skolan o när dom skulle röra sig satt jag kvar själv. Jag fick sällskap av två killar o det slutade med att jag satt ensam tjej med fyra killar. När Maria kom t Vårberg mötte jag henne för att snacka en stund. Efter ett tag gick jag hem o en kill kompis kom över, vi kollade på film o han rörde sig hem någongång efter fyra. Hade det bäst, han får mig att må bra. Idag har jag inte haft några planer så sov till halv fyra o när jag var upp tog jag o Emelie en promenad t Centrum och käkade. Nu sitter vi fast klistrade framför ´Pretty little liars´ som går på trean. När den är slut ska jag hoppa in i duschen, fixa mig o kanske dra ut en stund.

Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0