Fryshuset

Igår blev det Pimpiinas Sweet Sixteen på Fryshuset med Syster, Amanda, Nadya, Emelie, Nasim och Kimmo. Vi fuckade ur och dansade så mycket att jag har ont i kroppen idag haha. Fick en smäll i folkmassan på låret så det är helt svullet och gör lite små ont men det gick knappt att undvida bland allt folk. Jag och Syster rörde oss hemmåt när det stängde o var hemme runt halv tre. Idag ska jag bara ligga inne och ta igen all sömn jag missade under fredags natten/ lördags morgonen. Var på äventyr med Amanda Na Lanza och Nadya över hela södertälje, hamnade på Donken i centralen och var hemma runt åtta. Sov till ett och sen var det bara att möta upp Syster så jag har sovit fööööör lite.


<Syster, Emelie, Amanda, Nadya, Nasim, Kimmo>


<Nasim, Emelie, Nadya, Amanda, jag>


<Nadya och Amanda Na Lanza, lördag morgon>

Kisses //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0