Jag är dömd till olycka.

Hela den senaste månaden har kretsat kring mitt nyår, hade planerat allt. Idag, en dag innan, mår jag skit. Halsen har blivit sämre och har en sån huvudvärk att jag tror att huvudet kommer explodera. Har tagit tablett efter tablett men inget hjälper. Har försökt sova så mycket som det bara går och nu känns det okej iallafall. Det är bara att stå ut. Jag ska fira nyår enligt planerna hur dåligt jag än mår. Mamma kommer och hämtar upp mig snart så måste börja klä på mig och göra mig redo. Vi ska åka till Skäris ett tag, fixa lite inför imorgon och så.
Love!

Kommentarer
Postat av: carro

Men kan göra på dig om du vill :P du behöver inte va reserv ;) <3

2011-12-30 @ 20:05:59
URL: http://carrobruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0