Dinner date whit my ladies

Mötte upp tjejerna i Centrum, handlade lite och gick sen upp till Natti. Tjejerna hade dukat redan så det var bara att värma maten. Tände ljus, snackade och fodrade. Perfekt. Fick min hel sköna jul klapp oxå, lägger ut en bild på var det va så fort som möjligt. Taaack tjejer haha! Efter maten spelade vi lite tv spel och sen drog vi ut. Fixade cigg och satte oss i Söder. Jag kom hem lite innan tolv. Nu ligger jag i sängen med en film på och ansiktsmask. Äntligen tog jag mig tid till en ansiktsmask, mitt stackars ansikte dör snart. Ska återgå till mitt nu.

Love!

Kommentarer
Postat av: steffie

Hoppas allt är bra med dig hjärtat <3 Puss

2011-12-26 @ 21:26:43
URL: http://finastesteffie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0