Torsdag & fredag kväll

I Torsdags fixade jag mig, mötte Nadya och gick på chill fest hos en kill kompis. Vi dunkade musik, spelade kort och så. Jag o Nadya hade inte druckit på ett bra tag så vi hällde i oss och blev tillslut väldigt påverkade. Vi drog ut en sväng när det blev tråkigt att sitta inne, vi satt ett tag i skolan, tog en promenad till tippen med B och A och hamnade vid Söderholm. Jag o Nadya satte oss med Petra o Natti en stund o sedan rörde vi oss till mig. Igår kväll satte jag med Nadya o Maria i skolan under kvällen. Vi drack lite o chillade. Jag satte mig med Z, O och B en stund o sen rörde jag mig hemåt. Ikväll ska vi nog köra på samma sak som igår men med lite mer folk!


<Jag o Fredde i Torsdags>

Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0