Tatuerings tankar

Sitter hemma med riktiga tatuerings tankar! Tänker på tatueringar jag vill göra och på olika placeringar. Jag ska snart gå o fylla i min tatuering på fingret och vill försöka övertala mamma att låta mig göra en till då på en gång. Jag vill skriva en text på nyckelbenet, men vet inte vad för text än. Den är jag mest sugen på nu tror jag, annars vill jag gadda mig på utsidan av låret. När jag fyller 16 vill jag tatuera in två vingar på handleden och ska dessutom tatuera in ett E och ett M som Emelie ritat upp. Det ska stå för syskon kärlek, så vi båda ska ha den men ingen av oss vet vart vi ska placera den. Bilderna är "märkta" sen tidigare.

Vingarna på handleden, vill ha dom ungefär så här. På bilden är Emelie´s tjej kompis Evelina.

Vill ha något sånt här på benet, antingen en lång text ner till foten som på bilden eller en text som går på samma sett neråt men som slutar vid sidan av knät.

Det blir så här eller som på bilden under vid nyckelbenet. Beror på om det blir en eller två rader.



Love!

Kommentarer
Postat av: jennifer

Tar man hand om det så håller de länge.

2011-08-20 @ 17:05:03
URL: http://barajenniii.blogg.se/
Postat av: evelinaaaa

SNYGGA ÄNGLAVINGAR!!! ;)

2011-08-22 @ 18:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0