Svar;



Kärlek till dig mi gyal! Looove you. ♥



Nej, tyvärr, dom är så sjukt duktiga! Dansar i en egen dans grupp som heter Blazing Step Out Crew.



Tack så jävla mycket! Det här gjorde min dag.



Ja, jag har ganska dåligt rykte när det gäller killar och en massa annat och nej, jag kan inte påstå att jag har tur när det gäller killar. Tycker det är svårt att beskriva mig själv, speciellt till folk jag inte känner o det blir svårt att då beskriva för dig som nu valt att vara anonym. Jag är svag ibland men oftast bara mänskligt "ömtålig". Tar åt mig av saker och ting olika. Jag har styrka, men kan vara starkare. En sak jag har lärt mig är att bilda en egen uppfattning av folk, lära känna innan man dömmer, något flera borde ta åt sig av.



Haha taack Boo, Love u! ♥
(Min kropp har varit i obalans så mensen har strulat, inget annat.)


Kommentarer
Postat av: petra

tack <3

2011-08-06 @ 18:35:48
URL: http://bigpbign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0