Natt uppdatering

Först och främst, förlåt för dålig uppdatering. Igår va jag ute en stund med Maria, Petra o Natisha och sedan rörde jag mig till Sandra. Vi kolla på film o jag sov kvar. Imorse kom jag upp i ganska bra tid så när jag tog en cigg på balkongen fick jag se ordentlig sol haha skönt. Tog en dusch och fixade mig. Jag och Emelie åkte med Sandra en bit in mot stan o klev av i Hornstull och tog en solning. Känns riktigt bra att jag äntligen kom iväg och solade någongång, behöver verkligen lite färg. Har varit ute ett tag ikväll med Petra o Natisha, mötte Nadya tog en cigg och gick hem. Ruttnar bort av att bara sitta här hemma så ska snart gå över till Nadya en stund.



Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0