Head stands

När jag o Emelie kom ner till Söder blev det "tjej möte" och sedan drog vi, Nadya och Evve in stora salen där vi dansar. Det blev mycket stretching o uppvärmining innan vi gick igenom dansen några gånger. Kom ner i spagat helt oxå när Emelie hjälpe till o trycka ner mig på mina axlar, ska ta en bild på det nästa gång. Gjorde liiite ont dåra men det är så värt det! Efter dansen gick Emii hem t mami och jag promenerade med Evve o vi delade oss vid Västerholm. Imorgon är det upp till skolan som gäller för mig så ska gå ner o skölja av sminket o så nu.



<Evve o Jag>

Kisses //

Kommentarer
Postat av: Anonym

dansar du i ReBouND dance crew??

2011-04-29 @ 00:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0