14 /april

Igår träffade jag Evve efter solandet och vi gick ner till Söder. Vi och några fler tjejer fick hela salen så vi dansade och tränade från sex till nio. När det stängde var vi helt slut! Vi tog en cigg och jag gjorde henne sällskap till Centrum. Pappa skulle hämta mig så när jag stog o väntade på han kom det fram en kille o började ragga på mig. Han var äldre, det syntes så jag var tvungen att fråga hur gammal han trodde jag va och håll i er nu, han trodde jag var 21! Haha herregud. Det blev ingen skola för mig idag så jag gick upp runt tolv. Jag har små bränt mig i ansiktet och lite på bröstet så vill inte lägga på smink så har mest suttit hemma idag. Åkte med pappa o hämtade syster och lämnade pengar till Amanda så hon kunde köpa The wave biljett till mig. Vi har grillat idag och jag har fan käkat sönder haha. Men jag o Emii tog en lång promenad med Lucky o Diesel så det känns okej.



// Kisses

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur skulle du själv beskriva dig som person ? är du stark, svag eller smart... du har ganska dåligt rykte när det gäler killar men om du själv fick säga tkr du att du har tur när det gäller killar ?

2011-04-15 @ 01:01:54
Postat av: Michelle

Helt allvarligt talat så är du farligt vacker.

Helt perfekt ! Du måste bara få veta om de !

2011-04-16 @ 20:02:56
Postat av: steffie

Så jävla vacker bild på dig gumman!!!!!!!

2011-05-25 @ 20:22:59
URL: http://finastesteffie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0