12 /april

Igår gick jag upp runt tolv och fixade mig så att jag kunde möta Emelie i Skärholmen. Vi gick runt lite, satte oss vid Espresso House och rörde oss sedan mot Vårberg. Vi mötte Nadya o Evelyn o gick ner till Söder. Nadya o Evve gick ganska tidigt så jag o Emelie satte oss med några där nere o pratade lite. Vi gick o mötte en kompis till Emelie och sen drog vi upp till Mami en stund. Pappa hämtade mig senare på kvällen. Imorse gick jag upp tidigt o drog till skolan en stund, Natti gjorde mig sällskap en bit hem under lunchen. När jag kom hem tog jag en promenad med Lucky o la mig sen o kollade på film. Börjar må sjukt dåligt för att jag är så hungrig så funderar på att äta något och sen får vi se om jag går o solar med Emelie eller träffar Evve kanske..


<Emii o jag igår>

Kisses //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0