10 /april

Sorry att jag inte bloggat under helgen men det är för att jag praktiskt taget är ute från Fredag kväll till Söndag morgon haha. I Fredags blev det stress till Bredäng, åkte med Amanda dit o så mötte vi Evelyn, Nadya, Rebecca, Maria o några där. Själva festen var ganska bra, jag o Evve gick upp på scen o dansade våran dans till Beg you och när DanJah uppträdde blev alla gaaalna. Alla vi tjejer tryckte längst fram vid scenen allt var vi hade för att få tag i hans hand och alla sjöng med när han sjöng My love. Han säger till tjejerna att stäcka upp händerna allt dom kan o självklart sträcker jag mig precis som alla andra tjejer. Han tar tag i min hand o drar upp mig på scenen! Han drog upp en kille oxå o så sa han att vi skulle dansa. Haha jag blev för betagen för att dansa. Fick fram några steg men mer än så var det inte. När jag hoppade ner så knep jag fan efter luft. Innan han gick fick vi tjejer en kram oxå! När festen var slut åkte jag, Nadya o Evve runt till Sätra, Skärholmen och Vårberg. När vi fixat allt vi skulle fixa drog vi till ett ställe vi brukar hinka på. Vi satt där ett bra tag en med kill kompis och sedan runt halv fem gick vi tjejer hem till en annan kill kompis o sov. När vi kom till honom käkade vi typ upp en hel limpa men mackor innan vi somnade haha. På morgonen gick Nadya hem, Evelyn hem o jag gick till kill kompisen vi hinkat med. Jag chillade en stund med honom och sen mötte jag tjejerna o Becka nere på Palmeras. Vi skulle egentligen på en lokal fest i Bredäng men jag pallade inte så jag drog hem o fixade mig lite under tiden dom va där. När jag var klar möttes vi i Bredäng igen. Vi åkte till Sätra o mötte Emelie, Rihman, Hilmi, Jonatan och tre killar till. Vi gick till Emelie en stund o hinkade o sen vidare till ett annat ställe där vi fortsatte. Runt halv tre var alla helt slut o vi tog tuben tillbaka till Vårberg. Jag gick hem till Mami direkt och vaknade för ungefär två timmar sen. Ska hoppa in i duschen nu och käka frukost.
<Innan festen i Bredäng (fredag)>


Kisses //

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart har du köpt dina magtröjor? Vilken affär och vart ligger affären nånstans? Älskar din blogg och du är så söt :D

2011-04-10 @ 20:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0