5 /December

Kom hem för några timmar sen från Amanda. Har sovit där hela helgen. Nu när jag kommit hem har jag plockat upp väskan, käkat och sitter nu framför Dirty Dancing. Jag o Amanda har bara tagit det lugnt i helgen o har vildare planer för nästa helg. Under helgen har vi oxå planerat in den 17e på andra hemmet och börjat på nyår. Har varit hundvakt och åkt pulka idag oxå! Under helgen har jag tänkt mycket på mitt hår oxå.. När jag satt o trixade med det i Fredags funderade jag på att färga det svart. Asso Svart Svart. Mitt hår ser svart ut på bilder men är lite ljusare i verkligheten. Amanda tror att om jag färgar det svart kommer det bli stor förendring ändå och nästan bli för mörkt. Ska fråga runt och så får vi se hur jag gör..



Kisses //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0