2a hemmeeeet!

Igår mötte man syster och Amanda i Centrum och drog ner till mig. Vi började sminka oss, locka håren och leta kläder. Vi hann precis upp till Centrum o drog t 2a hemmet med Söderholm. Kändes ganska viktigt att hinna med dom så vi kommer in billigare och slipper stå i kö. Vi kom in först o då ställde vi oss långt fram för att kunna se alla dansare och sedan när musiken drog igång, efter uppträdandena, fuckade vi ur. Dansade ihjäl oss. Lite små bråk mitt i allt. En gång horunge, alltid horunge som sagt. När festen var slut drog vi jag o Amanda till henne o sov.
Så tack Emelie, Amanda, Becka, Nadya och alla andra. ♥


Kisses //

Kommentarer
Postat av: Amanda

Min tröja :D

2011-01-03 @ 02:17:56
URL: http://aamdu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0